سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت آبرسان تهران

تمامی دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی ، اداری و حتی صنعتی دارای قطعات و لوازم گوناگونی هستند که در این بین فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی پر مصرف ترین این قطعات هستند که سالیانه حدوداً دوبار تعویض می شوند .در دستگاه های تصفیه آب فیلترها که جزء قطعات مصرفی محسوب می شوند باید در مدت زمان مشخصی تعویض شوند به این دلیل که پس پایان این مدت دیگر قادر به گرفتن املاح و مواد اضافی درون آب نیستند و استفاده بیشتر از آنها ممکن است برای سلامتی مضر باشد.فیلترهای دستگاه تصفیه آب هر کدام زمان مشخصی کار میکنند و باید در زمان خود تعویض شوند به این دلیل که ممکن باعث جذب میکروب در لایه های خود و بروز آلودگی های میکروبی شوند و نوشیدن این آب ناسالم مضررات زیادی برای سلامتی شما داشته باشد

فیلترهای پایینی دستگاه که به آنها پیش تصفیه نیز می گویند هر شش ماه یکبار تعویض می شوند .البته به این نکته باید توجه کرد که کارکرد بالا و کیفیت پایین آب ورودی به دستگاه ممکن است این مدت زمان را کوتاه تر کند حتی به سه ماه یکبار نیز برسد.

فیلترهای بالایی دستگاه که شامل یک عدد فیلتر اسمز معکوس یا فیلتر ممبران می شود و معمولا بزرگتر است  که هر یک سال و نیم یکبار تعویض می شود . وظیفه اصلی این فیلتر حذف کلیه املاح و مواد زائد درون آب می باشد و می تواند تا 80 درصد املاح و مواد اضافی آب و حتی میکروب و باکتری را حذف کند. به این فیلتر فیلتر اصلی دستگاه نیز می گویند .

فیلتر پست کربن که معمولاً سفید رنگ است  و در بالای دستگاه تصفیه آب و بالای فیلتر ممبران قرار دارد . وظیفه این فیلتر گرفتن طعم و مزه نامطبوع آب تصفیه می باشد و به عنوان پنجمین فیلتر و بعد از مرحله تصفیه آب نصب می شود.

فیلتر مینرال که معمولا به رنگ زرد است و در کنار فیلتر پست کربن قرار می گیرد .هنگامی که آب توسط فیلتر ممبران تصفیه می شود به دلیل حذف املاح آب ، آب خیلی سبک شده و به حالت اسیدی می رود . این فیلتر با داشتن سنگ های معدنی سیلیس و اضافه کردن مواد معدنی به آب ، باعث بر طرف شدن این حالت می شود.

در ایران شرکت های داخلی زیادی وجود دارند که اقدام به تولید و عرضه این این فیلترها نموده اند . اما به این نکته باید توجه کرد که اولین و مهمترین اقدام خرید و نصب فیلترهای باکیفیت بر روی دستگاه تصفیه آب می باشد چرا که همانطور که گفته شد استفاده از فیلتر بی کیفیت و تقلبی خطرات بسیار زیادی برای سلامتی شما مصرف کننده گرامی دارد.ما به شما اکیداً توصیه می کنیم تا فیلترها و قطعات مورد نیاز خود را از شرکت های معتبر تهیه نمایید.

شرکت آبرسان تهران نیز مانند دیگر رقبای خود در این سالها تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند بهترین قطعات دستگاه های تصفیه آب را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار مشتری قرار دهد تا مشتریان محترم هیچگونه نگرانی بابت تامین قطعات دستگاه تصفیه آب خریداری شده را نداشته باشند چرا که از ابتدای تاسیس شرکت آبرسان تهران اساس کار ما بر رقابت سالم با دیگر رقبا و رشد و شکوفایی در بازار ایران بوده است