سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت آبرسان تهران

 

دستگاه تصفیه آب ایزی ول مدل  ACE02

 

این مدل از دستگاه تصفیه آب ایزی ول مدل ACE یک دستگاه تصفیه آب کامل بر پایه فیلتر RO یا همان فیلتر اسمز معکوس می باشد که توانایی حذف کلیه املاح و مواد زائد درون آب را دارد . این مدل دستگاه تصفیه آب ایزی ول مدل ACE02 دارای یک شاسی فلزی می باشد که مانند مدل قبلی سه فیلتر پیش تصفیه در پایین دستگاه دارد که از نوع فیلترهای خطی یا Inline می باشد .این فیلترها نیازی به داشتن هوزینگ یا محفظه نگهداری فیلتر ندارند و بصورت کامل تعویض می شوند . در بالای دستگاه تصفیه آب سه یا چهار فیلتر قرار دارد که به ترتیب عبارتند از :

فیلتر ممبران اسمز معکوس یا RO

فیلتر پست کربن

فیلتر مینرال و یا فیلتر قلیایی .

 

دستگاه تصفیه آب ACE02 با داشتن فیلتر ممبران اسمز معکوس می تواند تمامی املاح و مواد زائد درون آب حتی کربنات کلسیوم و کربنات سدیم که باعث ایجاد رسوب در آب می شوند را بطور کامل حذف کنند و آبی گوارا و بدون املاح مضر را به شما ارائه کنند . دستگاه تصفیه آب ACE02 به دلیل داشتن فیلتر RO بایستی دارای مخزن ذخیره آب در کنار دستگاه ، ترانس 24 ولت ، پمپ تولید فشار جهت عبور آب از داخل فیلتر ممبران ، شیر برقی و سوییچ لو پرشر و های پرشر جهت کارکرد اتوماتیک دستگاه تصفیه آب باشد .

دستگاه تصفیه آب فوق بخاطر داشتن این قطعات ، قیمتی نزدیک به دو برابر دستگاه قبلی دارد . پس حتماَ هنگام خرید به قیمت و قطعات دستگاه تصفیه آب ACE02 توجه کنید و از فروشنده ، داشتن فیلتر ممبران RO را بپرسید .

 

 

 

قطعات داخل کارتن دستگاه تصفیه آب ایزی ول مدل ACE02

دستگاه تصفیه آب با شاسی فلزی

مخزن ذخیره آب که معمولاً فلزی می باشد

شیر برداشت آب یا دسته اهرمی یا ستاره ای

شیلنگ سفید جهت نصب قطعات به یکدیگر

فیلتر ممبران اسمز معکوس یا RO که آبی رنگ است

سه راهی و شیر آب ورودی به دستگاه تصفیه آب

آچار هوزینگ دستگاه تصفیه آب

بست پلاستیکی لوله فاضلاب

شیر مخزن دستگاه تصفیه آب

 

 

مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب ACE02

دقت تصفیه آب 0.0001 میکرون

مقدار تولید آب تصفیه شده 200 الی 300 لیتر در شبانه روز

دارای شاسی فلزی

دارای پمپ آب تولید فشار 120 psi

دارای شیر برقی جهت مصرف آب کمتر

دارای سوییچ لو پرشر

دارای سوییچ های پرشر

دارای ترانس برقی 24 ولت

دارای مخزن ذخیره آب 12 لیتری

دارای فیلتر ممبران اسمز معکوس

قابلیت نصب فیلتر مینرال یا قلیایی جهت غنی سازی آب

حذف رسوبات کربنی از آب

دارای شیر تنظیم مقدار سختی آب

 

 

فیلترهای دستگاه تصفیه آب ACE02

فیلتر PP یا فیلتر پلی پروپیلن :

 این فیلتر از جنس الیاف به هم تابیده شده است و مانند صافی عمل می کند و وظیفه حذف آلاینده های درشت از قبیل خاک ، شن و ماسه ، زنگ لوله و خزه را به عهده دارد .در دستگاه تصفیه آبACE02 این فیلتر بصورت این لاین یا خطی می باشد و زمان تعویض آن بسته به مقدار مصرف بین 9 الی 12 ماه می باشد .

فیلتر کربن اکتیو :

این فیلتر از جنس پودر کربن فعال می باشد که توانایی حذف کلر و مشتقات کلر مانند سفید کننده ها را داراست و از نوع این لاین می باشد . عمر این فیلتر نیز با توجه به مقدار مصرف بین 9 الی 12 ماه می باشد .

فیلتر کربن بلاک :

 این فیلتر همانند فیلتر دوم از کربن اکتیو درست شده است و بصورت قالبی می باشد که علاوه بر حذف مواد آلی و سنگین درون آب مانند نیتریت ، بنزن ، هالو متان و آرسنیک ، مانند فیلتر اول می تواند تا حدودی املاح درشتی که ممکن است از فیلتر اول عبور کنند را حذف کنند . این فیلتر نیز به صورت خطی می باشد .

فیلتر ممبران اسمز معکوس :

این فیلتر اصلی ترین و مهم ترین فیلتر در تمامی دستگاه های تصفیه آب می باشد و توانایی حذف کلیه املاح و مواد زائد درون آب را دارد و می تواند تا 85 درصد املاح درون آب را حذف کند . این فیلتر با تکنولوژی خاص غشای نانو کار می کند و علاوه بر حذف مواد زائد آب ، می تواند ویروس ، باکتری و انگل را نیز از آب حذف کند . زمان تعویض این فیلتر با توجه به مقدار مصرف و زمان تعویض فیلترهای پیش تصفیه دستگاه ، بین 18 الی 24 ماه می باشد .

فیلتر پُست کربن :

 این فیلتر در بالای دستگاه تصفیه آب قرار دارد و توانایی حذف طعم و بوی نامطبوع آب را دارا می باشد و عمر آن در حدود12 ماه می باشد .

فیلتر مینرال یا قلیایی :

 این دو فیلتر توانایی افزودن مواد و املاح معدنی مانند کلسیوم ، منیزیوم ، پتاسیوم و فسفر را دارند و می توانند طعم آب تصفیه شده را بهبود ببخشند و زمان تعویض این فیلترها مانند فیلتر پُست کربن در حدود 12 ماه می باشد .

 

 

قیمت فیلترهای دستگاه تصفیه آب مدلACE02

قیمت فیلترهای پیش تصفیه این لاین تقریبا دو الی سه برابر فیلترهای دستگاه های تصفیه آب معمولی می باشد و پک سه فیلتر پیش تصفیه ، قیمتی در حدود 180 الی 300 هزار تومان را دارد که با توجه برند فیلتر متغیر است.

فیلتر ممبران اسمز معکوس در ظرفیت های 50 ، 75 و 100 گالن و در سه نوع 11 ، 13 و 15 لایه برای مصارف خانگی ساخته می شوند و قیمتی در حدود 200 الی 400 هزار تومان را دارند .

فیلتر پُست کربن و مینرال نیز با توجه به ایرانی ، چینی و تایوانی بودن آن ، قیمتی در حدود 40 الی 110 هزار تومان را دارند .

با توجه به اینکه فیلتر قلیایی نوع ایرانی ندارد و در بازار انواع چینی ، تایوانی و کره ای آن موجود می باشد قیمتی بین 170 الی 650 هزار تومان را دارد .